در صنعت بازی‌های ویدئویی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی نقش فوق‌العاده مهمی را ایفا می‌کند. تقریبا تمام شرکت‌ها و استودیو‌های بزرگ بازی‌سازی بودجه هنگفتی را صرف بحث تبلیغات و اطلاع‌رسانی بازی خود می‌کنند. چرا که بازی نیز یک محصول است، آن هم یک محصول گران. برای فروش یک محصول در بین هزاران محصول دیگر، این تبلیغات و روابط عمومی است که می‌تواند به فروش بازی کمک کند.

حتما تاکنون بارها بازی‌هایی را دیده‌اید که تبلیغات فراوانی داشته‌اند یا اصلاحا حسابی «هایپ» شده‌اند و خیلی سریع به پرفروش‌ترین بازی‌ها هم تبدیل می‌شوند. هرچند که ممکن است منتقدان نمرات خوبی را به بازی ندهند.

اینجاست که تاثیر تبلیغات و اطلاع رسانی در فروش نمایان می‌شود.

تعداد بازی‌های ایرانی روزبه‌روز بیش‌تر می‌شود و این مسئله در آینده‌ی نزدیک بازی‌سازان را در فروش محصول خود با مشکل مواجه می‌کند. پریکو تنها مجموعه روابط عمومی و تبلیغات در حوزه بازی‌های ویدئویی است که تلاش می‌کند این حلقه مفقوده در صنعت بازی کشورمان را پر کند.

لازم به یادآوری است که مخاطب چیزی را که نشناسد خریداری نمی‌کند. برای این که مخاطب، محصولی را بشناسد باید به مرور زمان از آن محصول اطلاعات کسب کند تا در ذهنش حک شود. تبلیغات زمانی کارایی دارد که شما مخاطبان‌تان را از عرضه محصول خود باخبر کنید. اما اگر مخاطب محصول شما را نشناسد، هر چقدر هم که تبلیغات کنید فایده نخواهد داشت.

شما می‌توانید امر مهم خبر رسانی و روابط عمومی را به تیم پریکو بسپارید. ارتباط عالی با خبرنگاران و فعالان حوزه بازی و IT در ایران باعث شده که ما بتوانیم به خوبی محصول شما را به مخاطبان واقعی آن معرفی کنیم.

با توجه به انتظارات شما پریکو می تواند فعالیت های زیر را برای شما انجام دهد:

  • انجام کلیه امور روابط عمومی
  • برگزاری کنفرانس خبری و رونمایی از بازی
  • انتشار معرفی و بررسی بازی شما در رسانه‌ها
  • برگزاری رویدادهای خاص
  • تولید محتوای تبلیغاتی

 

می‌توانید با ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان برخوردار شوید.