پریـکو یک لغت اسپانیایی به معنای “طوطی کوچک دم دراز” است. طوطی ها یکی از معدود حیواناتی هستند که می توانند با انسان تعامل داشته باشند و حتی با انسان حرف بزنند.
پریکو متشکل از افرادی است که سال ها در عرصه بازاریابی، تبلیغات و خبر رسانی تجربه کسب کرده اند.
با این که سال ها از شروع جدی هنر/صنعت بازی های رایانه ای در ایران می گذرد، اما همچنان جای خالی یک برنامه ی درست و منظرم تبلیغاتی و خبررسانی در میان شرکت های تولید کننده دیده نمی شود. اصولا به دلایل مختلف، چه مالی و چه کمبود نیروی متخصص در این زمینه، تقریبا تمام شرکت های تولید کننده بازی در ایران بخشی با عنوان بخش بازاریابی و تبلیغات ندارند.
هدف از تشکیل پریکو این است که بتواند جای خالی بخش بازاریابی و تبلیغات در بین شرکت های بازی سازی را پر کند. بازی سازانی که بیشتر به خاطر علاقه، بازی می سازند اما به دنبال مسایل اقتصادی نیستند. اما امروزه به دلیل افزایش هزینه های ساخت بازی و بالا رفتن انتظار مخاطبان، وضعیت تغییر کرده و حالا بازی سازان بایستی حتما مساله ی مهم بازاریابی را از همان استارت پروژه مد نظر قرار دهند.
ما در پریکو نه تنها تجارب موفقی در این عرصه داشته ایم، بلکه آماده ایم تا همکاری با تیم شما، کمک کنیم تا محصول شناخته شده ای را به بازار عرضه کنید.